احتیاط! مشغول شهرتکانی هستیم روایت دکتر محمدابراهیم باستانی‌پاریزی از مشهد سال ۱۳۴۹: مشهد شهر درخت‌هاست سردرگمی مراجعان در پیداکردن محل دفن اموات در آرامستان بهشت رضا (ع) تمرکز بودجه‌ ۱۴۰۴ مشهد بر توسعه پایدار و عدالت‌محوری تولید بیش از ۲۲۰ هزار تن آسفالت طی ۱۱ ماه | پخش بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت از ابتدای سال ۱۴۰۳ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد: اضافه‌شدن ۲۱۹ المان جدید استقبال از بهار ۱۴۰۴ در حوزه فرهنگی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد: المان‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ هویت رضوی و فرهنگ ایثار و شهادت را به نمایش می‌گذارند شرح آخرین وضعیت راه‌اندازی فاز یک خط ۳ متروی مشهد از زبان مدیرعامل مدیرعامل سازمان مپ شهرداری مشهد: بازیافت، راهکار رفع ناترازی انرژی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: ۴ ایستگاه میانی خط سه مترو تا پایان سال ۱۴۰۴ در مدار قرار خواهد گرفت مشهد مقدس، رکورددار گل‌کاری بهاری در کشور رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: ۲۵ اسفندماه تست اولیه فاز یک خط سه مترو مشهد انجام خواهد شد ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۱۶ اسفند ۱۴۰۳) فراخوان مرکز نوآوری پارک دانش شهرداری مشهد اعلام شد+جزئیات ثبت نام مشهد باید سبز بماند | ضرورت حفظ و توسعه فضای سبز در شهر و چالش‌ها و راهکارهایش هوای مشهد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (چهارشنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۳) | اواسط روز و بعدازظهر از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود آتش سوزی کارخانه قند آبکوه مشهد در ۷۸ سال پیش | بوی قند سوخته شهر را فراگرفت ایجاد بیش از ۳۰۰۰ جای‌پارک موقت نوروزی توسط شهرداری مشهد با همکاری ادارات دولتی ماجرای حمله به اتوبوس شهرداری در بولوار طبرسی مشهد چه بود؟ + ویدئو
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گله شهروند از کندی روند ساخت خط سه قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری

  • کد خبر: ۵۴۲۱۸
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
شهروند خبرنگار| گله شهروند از کندی روند ساخت خط سه قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری
درخواست تسریع روند ساخت خط سه قطارشهری.

پیام شهروند: روند ساخت قطارشهری به‌خصوص در خط سه بسیار کند پیش می‌رود، انتظار می‌رفت خط سه قطارشهری در این شورا افتتاح شود. اگر شورا حداکثر بودجه شهر را به قطارشهری اختصاص بدهد. قطعا زودتر قطارشهری به سامان می‌رسد و برکت و استفاده‌اش برای همه شهر ملموس خواهد بود. چون این خط مسافر و زائر ورودی به مشهد را از طریق قطارشهری به همه شهر مرتبط می‌‌کند و باعث ماندگاری زائر و درآمدزایی برای همه می‌شود.

پاسخ روابط عمومی شرکت قطارشهری مشهد:
روند ساخت قطارشهری سرعت بسیار خوبی دارد و تحت نظارت کامل در حال اجراست و شاید میزان بسیار کمی از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم.
خط ۳ بزرگ‌ترین خط قطارشهری مشهد است که در سه گام اجرا می‌شود. گام اول این خط از ایستگاه میدان شهدا تا ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا (ع ) است که ان‌شاءالله به شرط جذب منابع مالی در سال۱۴۰۰ افتتاح می‌شود و دو گام دیگر نیز اکنون در بخش حفاری تونل است و از برنامه زمان‌بندی عقب نیستیم.
ضمنا قطارشهری سیستم خدمت‌رسان است و هزینه ساخت آن با‌توجه‌به شرایط مالی کشور و ارز، بسیار سنگین است و اصلا قطارشهری برای شرکت قطارشهری یا شهرداری درآمد‌زایی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->