جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گله شهروند از کندی روند ساخت خط سه قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری

  • کد خبر: ۵۴۲۱۸
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
شهروند خبرنگار| گله شهروند از کندی روند ساخت خط سه قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری
درخواست تسریع روند ساخت خط سه قطارشهری.

پیام شهروند: روند ساخت قطارشهری به‌خصوص در خط سه بسیار کند پیش می‌رود، انتظار می‌رفت خط سه قطارشهری در این شورا افتتاح شود. اگر شورا حداکثر بودجه شهر را به قطارشهری اختصاص بدهد. قطعا زودتر قطارشهری به سامان می‌رسد و برکت و استفاده‌اش برای همه شهر ملموس خواهد بود. چون این خط مسافر و زائر ورودی به مشهد را از طریق قطارشهری به همه شهر مرتبط می‌‌کند و باعث ماندگاری زائر و درآمدزایی برای همه می‌شود.

پاسخ روابط عمومی شرکت قطارشهری مشهد:
روند ساخت قطارشهری سرعت بسیار خوبی دارد و تحت نظارت کامل در حال اجراست و شاید میزان بسیار کمی از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم.
خط ۳ بزرگ‌ترین خط قطارشهری مشهد است که در سه گام اجرا می‌شود. گام اول این خط از ایستگاه میدان شهدا تا ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا (ع ) است که ان‌شاءالله به شرط جذب منابع مالی در سال۱۴۰۰ افتتاح می‌شود و دو گام دیگر نیز اکنون در بخش حفاری تونل است و از برنامه زمان‌بندی عقب نیستیم.
ضمنا قطارشهری سیستم خدمت‌رسان است و هزینه ساخت آن با‌توجه‌به شرایط مالی کشور و ارز، بسیار سنگین است و اصلا قطارشهری برای شرکت قطارشهری یا شهرداری درآمد‌زایی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->