پویش «مشهد مهربان»، گامی مهم برای بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل مشهدی به چرخه آموزش جزئیات برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش پاییزه) مشهد کیفیت هوای شهر مشهد در وضعیت «قابل‌قبول» است (۲۵ شهریور ۱۴۰۴) جمع‌آوری ماهیانه یک میلیون کیلوگرم ضایعات خشک در مشهد | بیش از ۴۶۶ هزار شهروند مشهدی، مشترک دائمی طرح‌های بازیافت پسماند هستند درباره آخرین فرعی خیابان «دانش ‌غربی» مشهد | کوچه «طاهایی»، از تیمارگر جان تا سازنده انسان رفع گره‌های ترافیکی میدان شهید فهمیده و میدان خیام مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ نمایشگاه ویژه کنگره بزرگداشت ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی، نماد هم‌افزایی و انتقال فرهنگ ایثار است مشهد در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی گلایه شهروندان از وضعیت کارگاهی عمرانی در ورودی مشهد | مشکلات عریض و طویل یک تعریض! شهردار مشهدمقدس: مجموعه معراج شهدا به فرهنگسرای ماندگار شهدا تبدیل می‌شود بازگشت ۴۳ دانش‌آموز مشهدی بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش در پویش «بازگشت به تحصیل» ۱۴ بوستان بانوانی که در حال حاضر پذیرای شهروندان مشهدی است + آدرس و ساعت فعالیت پیشتازی شهرداری مشهد در سامان‌دهی انبار‌های ضایعات نسبت به دیگر شهر‌های کشور درباره حریم اختلافی مشهد با طرقبه شاندیز و استیصال مالکان زمین‌ها | مرز اختلافی روی میز دولت معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد: هفته اول مهر، اوج ترافیک شهر مشهد خواهد بود معاون خدمات شهری شهرداری مشهد: تمرکز ما در آستانه مهر ایمن‌سازی و بهسازی محیط بیرونی مدارس است ابلاغ قرارداد تأمین و راه‌اندازی ۶۰ واگن جدید برای خط یک قطار شهری مشهد شاخص آلودگی هوای مشهد نزدیک به محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) آمادگی حوزه حمل‌ونقل شهرداری مشهد در آستانه بازگشایی مدارس | احیای خط‌کشی عابرپیاده مقابل ۱۳۰ مدرسه شهردار مشهدمقدس: تأمین ایمنی و بهداشت اطراف مدارس، اولویت استقبال از مهر است
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گله شهروند از کندی روند ساخت خط سه قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری

  • کد خبر: ۵۴۲۱۸
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
شهروند خبرنگار| گله شهروند از کندی روند ساخت خط سه قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری
درخواست تسریع روند ساخت خط سه قطارشهری.

پیام شهروند: روند ساخت قطارشهری به‌خصوص در خط سه بسیار کند پیش می‌رود، انتظار می‌رفت خط سه قطارشهری در این شورا افتتاح شود. اگر شورا حداکثر بودجه شهر را به قطارشهری اختصاص بدهد. قطعا زودتر قطارشهری به سامان می‌رسد و برکت و استفاده‌اش برای همه شهر ملموس خواهد بود. چون این خط مسافر و زائر ورودی به مشهد را از طریق قطارشهری به همه شهر مرتبط می‌‌کند و باعث ماندگاری زائر و درآمدزایی برای همه می‌شود.

پاسخ روابط عمومی شرکت قطارشهری مشهد:
روند ساخت قطارشهری سرعت بسیار خوبی دارد و تحت نظارت کامل در حال اجراست و شاید میزان بسیار کمی از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم.
خط ۳ بزرگ‌ترین خط قطارشهری مشهد است که در سه گام اجرا می‌شود. گام اول این خط از ایستگاه میدان شهدا تا ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا (ع ) است که ان‌شاءالله به شرط جذب منابع مالی در سال۱۴۰۰ افتتاح می‌شود و دو گام دیگر نیز اکنون در بخش حفاری تونل است و از برنامه زمان‌بندی عقب نیستیم.
ضمنا قطارشهری سیستم خدمت‌رسان است و هزینه ساخت آن با‌توجه‌به شرایط مالی کشور و ارز، بسیار سنگین است و اصلا قطارشهری برای شرکت قطارشهری یا شهرداری درآمد‌زایی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->