درباره یکی از کوچک‌ترین روستا‌های اطراف مشهد قدیم | عطر فراموشی در کوچه‌های «قریه عطار» قلندرشریف: ۹۰ درصد زائران و شهروندان از خدمات شهرداری مشهد رضایت داشته‌اند گزارش ویژه فیفا از دختران فوتسال ایران روابط‌عمومی‌ها؛ بهره‌گیری هنرمندانه از همه ابزار‌ها و شیوه‌های تعامل پیشرفت ۲۸‌ درصدی میان‌گذر جنوبی مشهد نمایشگاه مشهد اینوکس- فاینکس، نقطه عطفی در مسیر جذب سرمایه‌گذاری و تعامل با ارکان بازار مالی احیای تاریخ شهر مشهد، به همت مدیریت شهری کاهش ۴۳ درصدی بارندگی در مشهد نسبت به سال قبل | احتمال جیره‌بندی آب در تابستان دبیر شورای امنیت ملی در دیدار با همتای ارمنی خود: بیگانگان علاقه‌ای به آرامش در منطقه ندارند افزایش ۵ برابری بودجه فرهنگی و ورزشی در مشهد| ۱۱۰ مجموعه ورزشی تا پایان دوره مدیریت شهری احداث می‌شود پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | از فردا هوا گرم می‌شود پزشکیان در مجمع گفت‌وگوی تهران: اسرائیل حقوق انسان‌ها را نادیده گرفته است | غرب پیام سیاست خارجی دولت چهاردهم را نپذیرفت رکوردشکنی شهرداری مشهد در جذب سرمایه و انتشار اوراق مشارکت | تأمین مالی ۱۸ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های شهری + فیلم خراسان رضوی، میزبان ۱۰ درصد موزه‌های کشور | گزارش شهرآرانیوز از ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود در موزه‌های استان هوا آلوده است؛ شهروندان کلانشهر مشهد اصول خودمراقبتی را رعایت کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) از رونق سرمایه‌گذاری تا تحول شرکت توسعه گردشگری| مدیران شهر از راهکار‌های تسهیل زیارت می‌گویند مشهد، شهر ظرفیت‌های چشمگیر در حوزه گردشگری| خبر‌های خوب از تحول در شرکت توسعه گردشگری شهرداری در راه است+فیلم بازگشایی راست‌گرد چهارم پل نوغان مشهد پس از ۲۰ سال انتظار مدیر منطقه هفت شهرداری مشهدمقدس منصوب شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) ماجرای مخالفت شورای نگهبان با یک مصوبه شورای شهر مشهد چه بود؟
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گله شهروند از کندی روند ساخت خط سه قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری

  • کد خبر: ۵۴۲۱۸
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
شهروند خبرنگار| گله شهروند از کندی روند ساخت خط سه قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری
درخواست تسریع روند ساخت خط سه قطارشهری.

پیام شهروند: روند ساخت قطارشهری به‌خصوص در خط سه بسیار کند پیش می‌رود، انتظار می‌رفت خط سه قطارشهری در این شورا افتتاح شود. اگر شورا حداکثر بودجه شهر را به قطارشهری اختصاص بدهد. قطعا زودتر قطارشهری به سامان می‌رسد و برکت و استفاده‌اش برای همه شهر ملموس خواهد بود. چون این خط مسافر و زائر ورودی به مشهد را از طریق قطارشهری به همه شهر مرتبط می‌‌کند و باعث ماندگاری زائر و درآمدزایی برای همه می‌شود.

پاسخ روابط عمومی شرکت قطارشهری مشهد:
روند ساخت قطارشهری سرعت بسیار خوبی دارد و تحت نظارت کامل در حال اجراست و شاید میزان بسیار کمی از برنامه زمان‌بندی عقب هستیم.
خط ۳ بزرگ‌ترین خط قطارشهری مشهد است که در سه گام اجرا می‌شود. گام اول این خط از ایستگاه میدان شهدا تا ایستگاه پایانه مسافربری امام رضا (ع ) است که ان‌شاءالله به شرط جذب منابع مالی در سال۱۴۰۰ افتتاح می‌شود و دو گام دیگر نیز اکنون در بخش حفاری تونل است و از برنامه زمان‌بندی عقب نیستیم.
ضمنا قطارشهری سیستم خدمت‌رسان است و هزینه ساخت آن با‌توجه‌به شرایط مالی کشور و ارز، بسیار سنگین است و اصلا قطارشهری برای شرکت قطارشهری یا شهرداری درآمد‌زایی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->